sobota, 27 czerwca 2015

OSHEE - Napój izotoniczny niegazowany


    Pierwszym moim produktem, który chcę opisać jest oto właśnie ten napój. Ponieważ rekreacyjnie uprawiam sport to powiem szczerze, że lubię później po wysiłku sięgnąć po niego. W szczególności wczoraj kiedy weszłam do sklepu to rzuciła mi się od razu ta nowość, przyciągnął mnie kolor. Jak później zauważyłam jest on o smaku czerwonej pomarańczy z dodatkiem witaminy B3, E, B5, B6, B7 dla osób uprawiających sport. W smaku jest rewelacyjny ponieważ nie jest bardzo słodki, ma fajny smak kwaskowaty i gasi pragnienie. W szczególności chciałam zwrócić uwagę, że 5% ze sprzedaży firma przekazuje na program profilaktyki raka. Także ja osobiście polecam i zachęcam wszystkich do przyłączenie się do akcji. Jakie są Wasze opinie na temat tego napoju ???

22 komentarze:

  1. Koniecznie muszę spróbować! Super sprawa, że firma wspomaga takie akcje, jak program profilaktyki raka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że jestem w ciąży nie piję takich napojów, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu może już jak urodzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jako że to nowość to jeszcze nie próbowałem ;p ale skoro mówisz, że rewelacja to lecę biegusiem do sklepu, sprawdźmy to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi naprawdę przypadł do gustu, próbowałam też różnych innych smaków ale ten mi jakoś najbardziej na razie przypasował :-) Mam nadzieję, że Ci posmakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie pijam takich napojów, ale skoro tak chwalisz to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też go piłam jest całkiem dobry w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie kusi Ale czy skład tez?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda nieźle i pojemność bardzo wygodna. Niestety jeszcze go nie piłem. Przy najbliższej okazji z ciekawości spróbuję bo lubię smak czerwonej pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłam się do wypróbowania i bardzo chętnie przyłącze się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachęciłaś mnie do zakupu tego napoju, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa akcja :) mysle, ze jak spotkam w sklepie ten produkt to z checia wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o takim napoju i nawet u Nas go nie widziałam ;) Może podeślesz mi na spróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam go w sprzedaży nigdzie w swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. napewno kupię jeśli gdzieś spotkam w sklepie ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę, że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam i polecam innym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego smaku nie piłam, na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  19. nie próbowałam tego smaku, dziękuję za polecenie, na pewno skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie próbowałam , ale na pewno spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie próbowałam, ale przekonuje mnie to, że napój jest niegazowany chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń